Нумайăшĕ ку ĕçпе те, тепĕр ĕçпе те пурăнма пултарать. Ку çын - урăхла, Г.Айхи пĕртен-пĕр ĕç валли - сăвă çырма - çуралнă. Вăл хăй - сăвă.
Мĕнле йывăр та асаплă вăл чăн-чăн сăвăç пуласси: йăтăнса анать ун çине тĕнче илемĕ - кĕтрет /мĕнле сăмахпа, мĕнле янăравлăхпа сăнарламалла Турă панă аслă илеме - виçсе-шутласа тухнă рифмăсен такăр çулĕпе-и е, тĕнче илемĕ вĕç-хĕрсĕр пулнă пек, поэзи уçлăхĕнче çĕнĕ “прачак касмалла-и”, çĕнĕ çул-сукмак хывмалла-и?/, этемĕн кăткăсран та кăткăс чунне, унăн телейне-асапне кăтартмашкăн шалах, чун тĕпнех, çитмелле-и - мĕнле мелпе, мĕнле вăрттăнлăхпа? Е тата пăтранчăк та хĕвĕшÿллĕ пурнăç авăрне çакланас мар тесен мĕн тумалла сăвăçăн?
Пĕлет-и çакна 12-13 çулти ача, пулас сăвăç? Ăна вăл туять. Çуттăн ĕçĕ - çутатасси, çумăрăн ĕçĕ çĕре шăварасси пулнă пек, сăвăç пулма çуралнă ача та хăй улăхĕнче, хăй хирĕнче ырми-канми ĕçлет /ах, ытла та пысăк-çке çав хир, чикĕсĕр çав уçлăх - хăш еннелле кайăн-ши, кама-кама тĕл пулăн-ши, мĕскер-мĕскер тÿсĕн-ши, чăтайăн-ши?../
Акă ĕнтĕ тетемĕн кун кĕнекисене вулатăп.
...
Малалла вула »